Janda Main Kat Belakang Rumah

Masa tu agak hujan sikit. Kat luar kedai tuh aku pun bersalam lah dengan PakCik tuh aku peluk dia rapat-rapat busuk nak mampos bau PakCik tuh sambil tepuk-tepuk belakang dia.


Ingin Kaya Raya Singkirkan 10 Benda Ini Dari Rumah Anda Global Liputan6 Com

Jadi memang senang sangat nak main dengan dia kat mana-mana pun.

. Kegatalan aku mula naik stim pulak tengok dia dalam keadaan seksi meksi. Waktu tu aku kat Taman Melati main bola friendly match. Ada laaa dua tiga orang awek lepak kat bangku bawah seating.

Hmm rumah bujang anak dara ler ni baiikkk punyer bagus gak buat sup. Aku ucap terima kasih sebab buat aku happy knowing yang ada Melayu yang lain di New York nih yang lifestyle nya macam aku jugak merayau-rayau ke sana sini. Nampak gelap je rumah dia.

Aku tengok rumah kak Mariah kat sebelah. Dan kebetulan masa kat situ. Tak ada kelibat manusia melainkan diri aku sendiri.

Dan padang becak dan kotor. Dia pun ok je. Kira-kira minggu lepas 19 Mac 2012.

Dan padang becak dan kotor. Tengok-tengok dia tengah berkemban sidai baju kat ampaian. Kat belakang ni haa rumah bujang jer Dalam hati aku.

Lokasi pertama yang aku lawati adalah di Janda Baik sesungguhnya Janda Baik adalah satu tempat yang dah memang terkenal dengan tarikan utama seperti sungai air terjun chalet-chalet yang cantik aktiviti menarik dengan suasana tenang di dalam hutan dan tak pernah membosankan. Rumahnya yang dalam jarak 50 meter dari rumah aku tu dipisahkan kebun kecil pak Ajis. Aku nak ceritakan kisah benar yang baru saja aku lalui tempoh hari.

May 6 2017 deathmanpilot Leave a comment. Masa tu aku sengaja datang ke rumah dia. Habis sepuluh dollar tuDi rumah ada periuk belanganya so tak ada masalah nak masak.

Pernah sekali tu aku dah gian gila dengan bontot tonggek dia tu aku main dengan dia kat belakang reban ayam rumah dia. Cuma masalahnya apa nak dimasak. Untung dekat rumah tu ada Dollar Store so dengan duit yang aku ada tu aku beli 2 dozens telur beli roti beli fries beli minyak beli susu.

Kira-kira minggu lepas 19 Mac 2012. Karena lokasi rumah host jauh di New Jersey dan tempat saya turun ini deket dengan Times Square cuma perlu jalan - 20 menit akhirnya saya putuskan buat nitipin koper di Pennsylvania 6 restaurant yang emang punya ruang khusus buat nyimpen koper lewat website Bagbnb yang konsepnya mirip dengan Airbnb tapi khusus buat nitip koper dan tas. Kereta datsun pak Ajis ada kat garaj.

Waktu tu aku kat Taman Melati main bola friendly match. Aku pun ngorat ajak main. Aku pun jalanlah dalam gelap-gelap tu ke belakang rumah.

Makan benda tu lah roti dengan telur sama kentang goreng. Sebenarnya dah lama aku nak datang ke sini tapi selalu ada hal yang tidak. Masa tu agak hujan sikit.

Aku nak ceritakan kisah benar yang baru saja aku lalui tempoh hari.


Rumah 250 Juta Bali Rumah Di Bali Mitula Properti


Infopublik Wali Kota Tinjau Rumah Janda Duafa Di Lampaseh Aceh


Tidak Lagi Tersedia Dijual Rumah Cilacap Asri Dekat Perkebunan Rumah Furniture Perkebunan Cilacap Cilacap Tengah Cilacap Jawa Tengah 3 Kamar Tidur 22066 M Rumah Dijual Oleh Charles Setawan Rp 6 M 17640287

Comments

Popular posts from this blog

Apa Itu Mind Mapping